Před pěti lety začínal pracovat Martin na pozici servisního technika Saegeling Medizintechnik (SMT). Nyní se jeho pracovní dráha bude ubírat směrem produktového specialisty pro Hospital Care. Při této příležitosti jsme se ho zeptali na pár otázek:
V SMT pracuješ již 5 let. Můžeš nám popsat své začátky?
Mladý, nesmělý, zdravotnickými přístroji nepolíbený, ale s obrovskou touhou se v tomto oboru vzdělávat. Nastupoval jsem do společnosti v červnu 2019 na pozici servisního technika. Už od brzkého věku mě zajímaly technické věci, měl jsem tedy jako servisní technik k přístrojům přirozeně velmi blízko. Brzy jsem se začal seberealizovat i v jiných oblastech a projektech ve společnosti.
Jaký byl tvůj nejzajímavější projekt nebo problém, na kterém jsi pracoval?
Tak to byl rozhodně „projekt“ nápravného opatření na přístroje Philips Respironics pro léčbu spánkové apnoe, o kterém by se dalo hovořit hodiny. V rámci této svolávací akce jsme museli vyměnit tisíce přístrojů u koncových uživatelů v domácím prostředí, což na poměry společnosti naší velikosti byl obrovský oříšek. Tato svolávací akce přišla velmi nečekaně a neplánovaně. Vzhledem k tomu, že jsme distributorem společnosti Philips Respironics, tak jsme se jakožto prodloužená ruka výrobce o naše pacienty a jejich přístroje se vší pečlivostí samozřejmě postarali. Do tohoto „projektu“ byli na rok a půl zapojeni takřka všichni kolegové. Dozvuky této svolávací akce ještě stále nedozněly, ale drtivou většinu výměny přístrojů máme úspěšně za sebou.
Jaké máš plány v nové roli?
Plánů je celá řada. Bude se jednat o širokou škálu aktivit. V součinnosti s našim marketingovým oddělením budeme připravovat spousty produktových podkladů a materiálů. S těmi budou moci kolegové z obchodního týmu přehledně a interaktivně pracovat a budou velkým pomocníkem pro jejich každodenní práci na trhu.
Jaká je tvoje nezapomenutelná zkušenost ze služebních cest?
Téměř každá služební cesta přinesla něco zajímavého a na řadu z nich dlouho nezapomenu. Nicméně mezi všemi služebními cestami nejraději vzpomínám na třídenní školení ve Francii v srpnu 2019 – byly to teprve dva měsíce po mém nástupu. Ve Francii jsme po komplikované cestě přistáli později odpoledne a čekala nás tří hodinová cesta vlakem do cílového města. Po příjezdu na nádraží si kolega uvědomil, že nemá zubní kartáček, takže jsme požádali taxikáře, jestli není ve městě otevřen nějaký supermarket nebo drogerie. Taxikář se nám začal smát, přičemž celou dobu na nás mluvil francouzsky. Nakonec jsme po 10 minutách zastavili u McDonald’s, vůbec jsme nechápali, proč nás zavezl do fastfoodu. Ukazoval, ať ho následujeme, jelikož v horním patře byl automat na zubní kartáčky. Utvrdili jsme se, že Francouzi velmi dobře anglicky rozumí, ale odmítají se s Vámi v tomto jazyce bavit. Nakonec vše dobře dopadlo, protože školení bylo perfektní, a dokonce jsme měli možnost poznat i samotné město.
Děkujeme za rozhovor a ať se Ti na nové pozici daří!